Worshop-ul este o sesiune de training-uri ce pune un accent deosebit pe rezolvarea problemelor, cu implicarea activa si efectiva a participantilor, prin sesiuni de practica, schimb de experienta, sesiuni de intrebari si raspunsuri, ce pot conduce catre solutii optime la chestiuni ce parca nu isi aveau raspuns sau nu aveau solutia corecta. In timpul unui workshop sunt insufletite discutiile de grup iar participantii sunt stimulati sa caute si sa gaseasca soluții pentru propriile probleme sau pentru situatiile pe care le aduc în discuție colegii lor, interventia coordonatorului fiind doar acolo unde discutia nu se duce in directia dorita.
Ce putem obtine prin intermediul unui Workshop ?
Abilitatea directa de a folosi notiunile domeniului ales pentru instruire;
Posibilitatea unor schimburi de experienta ample cu ceilalti participanti si cu organizatorii;
Capacitatea de a intelege si aborda tematica propusa din varii unghiuri, altele decat cele din care priveam pana atunci;
Care sunt avantajele unui Workshop ?
Identificarea de solutii la problemele date prin propriile forte si mijloace, aplicarea astfel in practica a solutiilor gasite;
Interactivitatea foarte mare;
Dinamica unui workshop, in care cei care participa datorita unei foarte mari implicari nu se plictisesc, materia fiind astfel asimilata productiv;
Capacitatea de cunoastere a solutiilor noi la probleme existente.
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale
Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice.Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.