Notorietatea si reputatia este un atribut esential pentru cei care lucreaza in pozitii cheie in companii, pentru specialisti, profesionisti, artisti, cei care activeaza in vanzari, etc . Asadar pentru dezvoltarea unei cariere de succes, notorietatea isi are rolul si locul sau destul de important, de multe ori poate chiar esential, astfel cursul este necesar si util tuturor celor care doresc sa inteleaga si sa isi protejeze notorietatea, celor care inteleg rolul acesteia in gestionarea si coordonarea vietii publice, tot mai expusa in zilele noastre prin dezvoltarea mijloacelor de comunicare online.
Despre curs:
Ce vom obtine in urma parcurgerii cursului:
- cunoasterea etapelor unui eveniment;
- definirea notiunii de concept de eveniment si proiectarea acestuia;
- stabilirea bugetului si resurselor necesare evenimentului ;
- modalitatea de prezetare a proiectului de eveniment clientului;
- planificarea evenimentului;
- furnizarea evenimentului, desfasurarea acestuia;
- activitati de promovare eveniment, anterior si ulterior desfasurarii acestuia;
- evaluarea rezultatelor evenimentului;
- studii de caz.
Ce vom studia in cadrul cursului:
Cursul ne permite sa intelegem ce inseamna in ansamblu managementul si organizarea unui eveniment. Se vor deprinde abilitati privind conceptul unui eveniment, etapele acestuia, strategia de lucru, organigrama evenimentului, abilitatea de proiectare eficienta a unui eveniment tinand cont de factorii esentiali : timp, buget, scop, tematica. De asemenea cursul va aborda notiuni de promovare a evenimentului anterior si ulterior desfasurarii acestuia, precum si modalitati eficiente de evaluare a evenimentului, a gradului de satisfactie, a bugetului si a scopului urmarit.
Durata cursului:
Durata cursului se adapteazã în functie de participanti si de obiectivul propus a fi atins in cadrul cursului.
Cursul asigura atat pregatire practica cat si pregatirea teoretica, asigurandu-se aplicatii practice pentru tematica abordata. SE ASIGURA SUPORT DE CURS.
Costuri & reduceri:
Se asigurã discount pentru organizatii/ firme/ grupuri in functie de numarul de persoane inscrise la curs.