Corporate responsability
Despre curs:

Curs strategii de Social Media

Cursul Responsabilitate Sociala Corporativa (CSR), urmareste sa deprinda companiile ce activeaza in Romania cu un concept atat de prezent in occident, acela de implicare activa a acestora in viata comunitatii ca baza de garantie atat a succesului comercial dar cel mai important a prestigiului in fata respectivei comunitati. Implicarea sociala este de foarte multe ori gresit indreptata si interpretata, tocmai pentru ca aceasta nu urmareste o structura bine definita si un parcurs bine gandit. Demarcatia dintre responsabilitate sociala si filantropie este una foarte clara, in sensul ca prima presupune un parteneriat si o strategie de durata cu actiuni repetate si bine structurate, pe cand filantropia, este acea actiune unica sau reluata sporadic de solutionare a unei nevoi imediate a comunitatii sau a unor indivizi.

Ce vom obtine in urma parcurgerii cursului :
  • cunoasterea si intelegerea conceptului de CSR;
  • vom intelege de ce este necesara o strategie CSR;
  • definirea impactului pe care o strategie de CSR bine gandita il poate produce unui brand;
  • pericolul unor strategii gresite si impactul social ce il poate avea asupra companiei;
  • CSR sau Filantropie?;
  • metode de masurare a efectelor strategiei CSR implementate;
  • cresterea increderii in randul comunitatii;
  • definirea termenelor in care se pot astepta rezultat in functie de profilul companiei;
  • resursele ce trebuie alocate pentru o campanie eficienta;
  • facilitarea cunoasterii de catre comunitate a strategiei de CSR;.
Ce vom studia in cadrul cursului:

Prin studii de caz, prin dezbateri si expuneri, cursul isi propune sa defineasca si sa structureze ansamblul mecanismelor de Responsabilitate Sociala Corporativa (CSR), cu accent deosebit pe elementele ce pot conduce spre o strategie eficienta si de impact. De asemenea, in cadrul cursului vor fi abordate teme de interes precum influenta pe care o are o strategie CSR eficienta asupra brandului si astfel cum impacteaza profitul societatii. Totodata, vor fi analizate resursele ce trebuie implicate pentru o campanie eficienta, precum si metode de propagare eficienta a strategiei adoptate.

Durata cursului:

Durata cursului se adapteaza în functie de participanti si de obiectivul propus a fi atins in cadrul cursului.
Cursul asigura atat pregatire practica cat si pregatirea teoretica, asigurandu-se aplicatii practice pentru tematica abordata. SE ASIGURA SUPORT DE CURS.
 

Costul cursului*: 1200 lei, posibilitate PLATA IN RATE

*include toate costurile, materiale curs, sustinere examen, eliberare diplome/ adeverinte de studiu
La absolvire se elibereazã diplomã de participarea din partea firmei de formare profesionala
 

Ce reduceri acordam:

Se asigurã discount pentru organizatii/ firme/ grupuri in functie de numarul de persoane inscrise la curs.

 

Go to top