Comunicare interdepartamentala
Despre curs:

Curs de comunicare interdepartamentala

Orice organizatie intalneste problema unei comunicari ineficiente intre departamentele acesteia, de cele mai multe ori, aceasta fiind cauza unor deficiente intalnite la auditurile specifice. Asadar comunicarea interdepartamentala trebuie sa fie eficienta, orientata spre cunoasterea si intelegerea nevoilor departamentelor societatii si rezolvarea acestora prin solutii eficiente, rezultatul unei munci colective. Comunicarea interdepartamentala eficienta reprezinta practic baza dezvoltarii solide a organizatiei astfel ca preocuparea institutiilor si organizatiilor pentru a o eficientiza justificata.

Ce vom obtine in urma parcurgerii cursului :
  • cunoasterea rolului departamentului in cadrul organizatiei;
  • mijloacele si metodele de comunicare eficiente intre departamente;
  • deficiente de comunicare "barfa" in cadrul organizatiei, metode de remediere si eradicare;
  • comunicarea eficienta prin mijloacele specifice, email, telefon, intranet, etc.;
  • tipuri de limbaj, tipuri de ascultare;
  • acordarea de feedback eficient, pentru a nu demotiva sau motiva inutil;
  • modalitatea de solutionare a conflictelor;
  • solutii in abordarea eficienta a relatiei cu colegii dificili.
Ce vom studia in cadrul cursului:

Pentru organizatiile care intalnesc deficiente in comunicarea interdepartamentala si nu numai, cursul asigura mijloacele de surmontare a acestor deficiente, propunandu-si sa defineasca rolul departamentelor in cadrul unei firme, metodele si mijloacele eficiente de comunicare dar si deficientele ce pot aparea in abordarea acestora. Desigur, cursul defineste notiunea de dificil, fie acesta coleg sau departament, maniera de abordare corecta a relatiei cu acestia. Conflictele ce apar in cadrul relatiilor interdepartamentale, precum si modalitatile eficiente de solutionare a acestora. Deficientele de comunicare si solutii de remediere pe acelasi nivel si intre diverse niveluri ierarhice. Comunicarea interdepartamentala si pe verticala. Focusarea pe interesele companiei, nicidecum pe interesele persoanle.

 

Durata cursului:

Durata cursului se adapteaza în functie de participanti si de obiectivul propus a fi atins in cadrul cursului.
Cursul asigura atat pregatire practica cat si pregatirea teoretica, asigurandu-se aplicatii practice pentru tematica abordata. SE ASIGURA SUPORT DE CURS.
 

Costul cursului*: 700 lei, posibilitate PLATA IN RATE

*include toate costurile, materiale curs, sustinere examen, eliberare diplome/ adeverinte de studiu
La absolvire se elibereazã diplomã de participarea din partea firmei de formare profesionala
 

Ce reduceri acordam:

Se asigurã discount pentru organizatii/ firme/ grupuri in functie de numarul de persoane inscrise la curs.

 

Go to top