Abordarea corecta a relatiei angajat - angajator
Despre curs:

Curs abordarea corecta a relatiei angajat-angajator

Tot mai frecvent in cadrul organizatiilor relatia angajat-angajator este una spinoasa, de ce nu chiar una antagonica, raporturile fiind daca nu reci cel mult dezinteresate ale unei parti fata de cealalta, ceea ce poate fi extrem de nociv pentru dezvoltarea profesionala a angajatului si satisfactia acestuia in ceea ce priveste locul de munca, dar poate fi periculor si pentru organizatie si angajator, care astfel nu isi identifica corect mijloacele si resursele umane pe care pot conta in abordarea corecta a situatiilor aparute in activitatea organizatiei.

Ce vom obtine in urma parcurgerii cursului :
  • definirea relatiei angajat-angajator;
  • modalitati de abordare a angajatului, respectiv a angajatorului;
  • calea eficienta de motivare, atat financiara cat si non-financiara;
  • prezentarea eficienta a rolului si locului salariatului in organizatie;
  • cand se termina relaita de munca si poate incepe relatia personala?;
  • construirea echipei astfel incat sa evitam conflictele de munca;
  • dezvoltarea responsabila a abilitatilor de comunicare in interiorul organizatiei;
  • cunoasterea diferitelor tipuri de abordari a relatiei angajat-angajator.
Ce vom studia in cadrul cursului:

Cursul de Abordare corecta a relatiei Angajat-Angajator cauta sa identifice modalitatea eficienta de realizare a unei punti de colaborare intre cele doua parti, care in cele mai multe cazuri au pozitii antagonice. De precizat este faptul ca in cadrul curslui vor fi abordate si definite diverse tipologii de angajatori dar si de angajati, pentru a putea stabili relatia dintre acestia. Cursul isi propune sa identifice metodele si caile prin care o relatie tensionata poate fi transformata intr-o relatie productiva ca baza a dezvotalii unei firme, dar si mijloacele prin care sa prevenim ca o relatie buna sa nu se tranforme intr-una tensionata. Identificare metodelor de comunicare si stimulare eficiente, dar si maniera de comunicare eficienta si atitudinea ce trebuie adoptata de catre ambele parti.

Durata cursului:

Durata cursului se adapteaza în functie de participanti si de obiectivul propus a fi atins in cadrul cursului.
Cursul asigura atat pregatire practica cat si pregatirea teoretica, asigurandu-se aplicatii practice pentru tematica abordata. SE ASIGURA SUPORT DE CURS.
 

Costul cursului*: 550 lei, posibilitate PLATA IN RATE

*include toate costurile, materiale curs, sustinere examen, eliberare diplome/ adeverinte de studiu
La absolvire se elibereazã diplomã de participarea din partea firmei de formare profesionala
 

Ce reduceri acordam:

Se asigurã discount pentru organizatii/ firme/ grupuri in functie de numarul de persoane inscrise la curs.

 

Go to top